Wednesday, 4 May 2011

AKu MeLaRaM... HeHeHeHe...

Hari ni aku keboringan sangat, walaupun da keja kena wat... disebabkan itu la aku melaram ambil gambar dengan baju korporat ni, heheheh...


Monday, 2 May 2011

FaMiLy DaY...

Setiap tahun famly seblah bapa aku mesti wat famly day dan banyak aktiviti dan tema macam pertandingan men layang-layang ni... acara ni kena wat pada 26 April 2010 di Keriau, Kampung Kawang Papar. Aktiviti ni khas untuk jejaka2 kami ja, n malam seblum hari pertandingan berlangsung kami beramai2 wat layang-layang sambil barbeku, beeessshhhh....... kami yag ppuan2 n ibu2 plak cuma melihat ja... lebih 10 layang-layang yang kami wat n pengadil kami khas di import dari Kampung Beringis, Papar... pengadil kami sorang ja yg berbaju merah tu...layang-layang bapa aku plak yg ada nama Awang tu, memang melayang tinggi sampai x trun2, pas tu terputus plak kat awan tinggi n menghilang sampai skg kami x jumpa2, huhuhuhu... Antara layang-layang yang kami wat :

Wednesday, 27 April 2011

LaWaK JePuN...

video

Korang pena tgk tak video ni, klau korang faham mmg korang akan ketawa tau... yg teruknya bila dorang ketawa mesti kena rotan kaw2 punya, sakit wooo... korang suma nikmati la video ni, hehehe...

Tuesday, 26 April 2011

ImBau ZaMaN KaNaK - KaNaK...

video

video

Aku nak kembalikan zaman2 kita suma masi budak2 la, kita suka tgk cerita tauladan pasal sang kancil kan...??? klau korang da ingat2 lupa, cerita ni sllu dimainkan kat TV1... tp sayangnya skg TV1 x siarkan da, jd budak2 zaman skg mungkin xtau kewujudan cerita tauladan ni... klau ada pun mungkin dorang tau melalui buku2 yg dijual di pasaran... korang nikmati la video ni k... aku paling suka babak ni la, heheheh...

KuCiNG TerKeJuT...???

video

Cuba korang teka kenapa kucing ni melopong tiba2...??? aku pun xtau sebabnya, hehehehe... korang nikmati la video pendek ni k..

Sunday, 24 April 2011

KeKaSihKu YanG TeRSayaNG...


Perkenalkan korang suma kekasih aku yg kekal abadi sampai ke akhir hayat aku... Inilah kekasih yg melahirkan dan menatang aku bagai minyak yg penuh, memberi aku kasih sayang yg sempurna dan menjadikan aku insan yg berguna... Aku bertuah memiliki dua permata berharga yang tuhan berikan kepada aku, aku berjanji akan menjaga kedua2 permata ini sampai ke hujung nyawaku... Aku cuma nak nyatakan aku sayang sangat dengan baba n mama sepenuh hati.. Muuaaahhhh...

PeRi - PeRi CoMeL...


Perkenalkan korang semua inilah peri comel yg aku maksudkan tu.. Anak2 buahku yg tersayang... Comel kan...??? Korang semua mesti setuju punya la, hehehehe... Seblah kiri tu namaya Eicha (kakak) n seblah kanan tu Eifan (adik)... Karakter dorang ni berbeza sgt, c kakak macam lelaki plak... kasar n slalu kacu c adik ni... Tp satu keistimewaan c kakak ni ada '6xith sense', matanya boleh melihat benda yg mata kasar kita tak bleh nampak... mesti korang faham maksud aku kan...??? Adik plak macam perempuan, sensitif n klau kena mara skit trus menangis, pas tu berminat main patung2 n sentiasa ada bersama kain tuk di peluk2, x menggambarkan lelaki langsung, huh..... Walaupun dorang ni slalu memeningkan kepala aku dengan macam2 karenah, aku tetap sayangkan dorang... Love  Eicha n Eifan So Much... 

 kakak sayang Eifan...

 Senyum...

 Eifan Blur...

 kakak posing, adik mengantuk...

 Comel tak...???

 Bergaya c kakak...

 Serius plak...

 Time ni masi chubby...

1, 2, 3... Senyum...

HoBiKu... KeGiLaaNKu...

Koleksi 'Emas' Diriku...

Klau korang semua nak tau, aku ni 'Penggila' komik... Aku sanggup keluarkan belanja yg besar untuk memiliki komik mcm dalam gambar kat atas tu... Yg penting aku dapat kepuasan bila dapat baca komik ni, hehehe... Klau korang semua nak tau, komik kegemaran aku adalah karya daripada 'Zint'... Best gilaaaa... Suma karya yg dia wat ni, da adegan 'fighting' la, aku suka sgt... Setiap kali pg kedai majalah, aku mesti cari karya terbaru 'Zint' tau... Di bawah ni adalah koleksi komik kegemaran peribadi aku...