Thursday 21 April 2011

CoMeL Tak..???

Bulan dan Bintang

Hollaaa... da lama aku tak update blog ni, xda masa n idea plak b'brapa ari ni... klau kamu semua nak tau, ini la buah hati kesayangan aku kat ruma, si Bulan dan Bintang... Dorang ni bru ja kami ambi menjadi anak angkat kat ruma... Klau aku 'tensen' atau 'bad mood' ka, mesti aku dapatkan dorang ni cepat2... Orang cakap bermain atau cuba bercakap dengan haiwan kesayangan dapat menghilangkan stress... Btul ka..??? Aku sendiri pun x pasti tp memang betul hati aku terus rasa tenang lepas bermain2 dan bercakap dengan dorang ni tau... Terutama bila dengar suara dorang ni 'meiow2' sambil tgk aku... btul aku x tipu, korang semua bleh try test, tu pun klau korang semua da bela kucing kat ruma... Kucing ni haiwan paling manja bagi aku dan sensitif jg, dorang suka di belai setiap masa... Sekarang aku tinggalkan korang gambar-gambar si Bulan dan Bintang k... Harap2 korang suma enjoy la... Klau x enjoy maksudnya korang memang x sukakan kucing, huhuhuh... Gambar ni aku ambi masa dorang tgh tdo, pemalas jg dorang ni, heheheh...

  ZzzzzZzzz...

 Ngantuk nyer...

 Bulan buka mata plak...

 Bintang tensen ni.., tdur d ganggu...

Laparnye...

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.