Thursday 14 April 2011

GaDiS - GaDiS KeBaYa

Gambar gadis-gadis di atas ni adlah kazen2 aku.. Sumanya muda2 dari aku, sebab tu la aku masih nampak kebudak2 budakan.. Terasa muda juga walaupun umur da meningkat 27 tahun ni, huhuhuhu... Entah bila la aku ni kawin... Heheheheh... Biar aku kenalkan gadis ni seorang2 k... Dari tepi seblah kiri ni adik aku namanya Eyma (adik besar dari kakak, sebab tu aku nampak muda, hehe), kazenku Nazra, seblah aku plak Fiqa, Epyt dan last sekali tepi seblah kanan Yen... Gambar ni diambil masa raya ari kedua tahun 2008, masa tu famly besar seblah bapa konvoi raya ramai2 melawat suma rumah saudara kat Beringis, Papar... Memang tradisi kami raya kedua tiap2 tahun akan ke Beringis, best......

Kami suma boria time ni pakai kebaya...,,,

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.